Blogger Layouts

Grab A Button

Thursday, February 10, 2011

SanGat SayaNg... MereKa... ♥

siapa????
sayang ker???
Giler  x sayang....

hm.. mereka lah sahabat2 sayer... sangat sayang
hm.... kata org jangan sayang sangt2 nanti lekas pergi tu...
tp itulah kenyataannyer... yg pasti ikatan kita bukan untuk seketika kan
:
aku sangat takut untuk mengeluarkan 
isi ni dr otak fikiran sedangkan ianya adlh kenyataan
hm... bukan per... bila hilang... aku takut aku jd
sangat sedih...itulah aku...
tapi saat ini aku mengakui untuk korang semua aku
sgt sayang korang.. beradalh selamaya di haty, bimbinglah aku yg 
msih bertatih ubtuk kehadapan ... air mataku jatuh kenapa yer...
aku x tau... aku rase mcm, sedih korang sedih aku, sakit korang
sakit aku, tangisan korang tangisan aku,... kekuatan dari korang
buat semangat aku makin dlm ... hati aku telah dimiliki oleh korang ...
:
:
perasaan ni buat aku terbang... sbbkan syng... 
bila sharul sedih siah sedih
bila syafik marah siah terasa sngt
bila fiza fatin menangis siah ikut menagis
bila auni susah siah akan cuba tenteramkan
bila ratna ketawa  siah juga akan turut serta
bila nana sakit tuh haty siah jadi sayu
bila aku susah suhada ader
bila nangis fara tenteramkan
fatun, mel.. bnyak kita punyer cerita
: aku minta maaf kalau bnyak buat kkorang susah, sedih, n mengis sbb aku
iklas aku syng kat korang...
:
:
:::
 kerana korang 
aku jd makin kuat
kerana korang 
aku tak takut untuk gagal
kerana korang 
aku belajar jadi ingat pada allah
sebab
:
:
 persahabatan kita bukan untuk 

suka2... tp kerana allah kan...
yaallah mereka sahabatku , aku bersyukur pada mu 
setelah kau kurniakan sahabat2 sebaik mereka pada ku
aku sungguh segan pada mu atas segala yg kau beri
sedang aku sebagai hambanya ...
masih lagi leka dengan hal2 dunia mu ya allah
 amin....

I give it my fren pict:

  nurul auni jamal
 farahin hassan
  http://diamuslima.blogspot.com  safatun aka cik cepupu
 shahrudin satirudin
 shuhada misdi
ratna sari jari & nana
amalina rashid
syafik mat hassan
fatin diyana md foad &norfizah abd rahim

 yaallah limpahkanlah kejayaan pada semua rakan2 ku semoga 
sama2 kami berjaya mengharungi dugaan ini
ikhlas dari saya 
:
:
:::::) Norsiah tukimon :::::)



5 comments:

Me As My Self said...[Reply to comment]

korang i curi cara baik tau gamabar u all

diamuslima said...[Reply to comment]

hehehe.. tq siah.. huhuhu.. terharu ni..

Me As My Self said...[Reply to comment]

hahah ok jer... dah syng cakap lar kan

Anonymous said...[Reply to comment]

yank! i terharuu sangat bila bce lg..igt x 1st time i bca nukilan u ni nan pija ?
menitik-nitik air mata pija..hehe tp klakanya masa tu i jd hipokrit cket,,xnk menitiskn air mata padahal i SAMA PONNNN!!! ^^ miss u yank ^^

Me As My Self said...[Reply to comment]

Fatin diyana Md.Foad Tq yank

Post a Comment

tima kasih cbb komen.. teruskan bcer ea