Blogger Layouts

Grab A Button

Thursday, November 10, 2011

KUAT STRONG TERBAIK~~

MACAM HILANG ARAH, 





tapi kembali smula  diberi kekuatan 
tapi sering diabaikan
malu tuk terus 
 mencari nya..

kata si  kwn  pada  aku :
 hidup manusia 
x pernah cukup tau kenapa
 setiapa kali kita ditimpa sesuatu yang buruk atau x sama hidup macam org lain kita mengeluh
~kenapa aku x secantik kau
~kenapa makbapak kau kaya anad aku x 
~kenapa kau pandai n aku x
~ knpknpknpknp???? blablabla

banyak sngat merungut sampai x sedar kita dh cuba untuk 
melawan takdir setiapa apa yg kit aperolehi adlh dari ALLAH myb kita tak dapt mcm org lain
tp ALLAH redha kita untuk terima semua yg susa sebelum dapat yang senang usaha lebih sikit BOLEH??
belum tentu juga kalau allah bg sesuatu tu dgn mudah ALLAH redha ye..sbb kdg2 benda yg kita senang dpt tu senag ilang dan allah pertanggungjawapkan kita untuk kita lalui semua tu

bila fikir2 balik rase syukur tu dlm diri semua org include me pun mmg susa
tp aku akan cuba n dapatkannya
* skng ni aku rse aku mudah untuk  berfikir lebih dalam tntg sesuatu perkara
kdng2 aku cepat mara tp aku diam=sbb aku tgh fikir
* kdng aku kene mara= aku fikir knp? sbb aku rse aku x salah poyo tul mane ade org yg mgaku die salah
pastu aku fikir lagi knp lau aku buat sesuatu or cakap sstu org condem abis
bukan org lah kwn2 sendiri pon
aku x rase diorang baik sngt tp x munasabah
bile dia ckp psasl org lain
 ** skng aku fikir mcm ni..
better aku senyap dan x mau terlalu jd JUDGMENTAL
sbb
ALLAH AKAN BERI APA YG TELAH KITA LAKUKAN PADA ORG LAIN

0 comments:

Post a Comment

tima kasih cbb komen.. teruskan bcer ea