Blogger Layouts

Grab A Button

Friday, February 1, 2013

BELAJAR MENERIMA..

ASSALAMUALAIKUM  & HYE !!

tajuk ni dh cukup mengambarkan yg aku mcm ape tah rasenya...sampai hari ni aku masih belajar menerima sesuatu...  :) 
lame rasenya x 

fuh.... macm biasa aku skang dah keje kat tempat practical yg lepas  still in here... 
banyak bene yg aku belajar kat SAYANG, anak-anak istimewa kan walau x bercakap still boleh rasa atau faham apa yg kite cakap kat diorang ... they so special even slalu kene cekau (cakar) and tendang :))  kat sini our bos mmng the best pasal kebajikan kitorang toksah tnye ar always diutamakan lah.. syukurr sngat menerima sesuatu yg pada mulanya x rasa nak terima sbb bg aku terlalu membebankan .. :) tapi tulah selalunya ape yg kite rasa buruk bagi kite allah dh tetapkan sesuatu yg terbaik buat kite ... ALHAMDULILLAH syukur pada ALLAH...

then we turn to this blog, sebenarnya aku nak delete jeh blog nih tapi makin aku nak dlete mesti ada new comer yg add this blog ...tak pe lah mybe aku boleh sampaikan sesuatu dari blog ni walau x banyk siket info pon jadilah.. kan :)




0 comments:

Post a Comment

tima kasih cbb komen.. teruskan bcer ea