Blogger Layouts

Grab A Button

Monday, June 10, 2013

jumpa CIK EPAL gonjeng (^_^) bepinor mate

selamat malam blog usang yang tak berapa berentri .... sadis.. 
excited gile nak cite ni pasala cik epal nih ... 

;
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
tadi aku duduk2 kat umah then terfikir nak kuar  lari- punya lari  punya lari ala2 watson nyambek... aku tak sangka lah dapat jumpe blogger gemer gemer... owh malas back spasce
maksud aku GLAMOUR kau... hahahhah jalan- punya jalan aku terjumpe Cik EPAL ... ni kau so canteq giele geli lah aku cakap hahaha
...... gelak  dan terus gelak taip siket gelak mcm hape tah ko ingat ko ni ape.... shuuut
 ni die gambar kitorang  ♥♥♥♥ tq cik EPAL
:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:
:
:
 tapi sayang dalam mimpi hahahah.... jangan marah haaaa...
 tapi aku memang adore gile kat die cara pennyampaian die dalam 
blog dia ade benda yang menarik even benda tu kecik, die kurus pulak tu skang ni peh lagi lah
dah tunang pulak  huhuhu

tapi yelah kan setiap orang tu hidaup die tak sama 
allah dah tetapkan hidup aku mcm ni so aku
kena tempuh dulu semua ni sebelum dapat apa yang best
peh serius gile aku menaip muke pun kerut jek hahahaha


0 comments:

Post a Comment

tima kasih cbb komen.. teruskan bcer ea